Sipsivalmistaja Doritos on monikansallinen Pepsicoon kuuluva yritys. Meksikossa yritys on asettunut lhbtq-yhteisön tueksi. Uudessa mainoksessa näytetään miten yksinhuoltajaisä poikansa kanssa keskusteltuaan selvittää Redditistä, miten parhalla tavalla puhua juuri kaapista tulleen poikansa kanssa tämän suhteesta poikaystäväänsä.

Mainosvideon alkutekstien mukaan, tarina perustuu todellisuuteen. Mainos on nimeltään The Best Gift ja sen saatesanoissan kerrotaan, että ”paras joululahja, minkä voi antaa, on että hyväksyy ihmisen sellaisena kuin hän on”.

 

Mainos on osa yrityksen Doritos Rainbow -kampanjaa, joka näkyy myös Instagrammissa. Sen avulla yritys on tukenut lhbtq-yhteisöä jo vuodesta 2016 alkaen ja kerännyt rahaakin toimintojen tukemiseen ja workshoppeihin, jotka lisäävät ymmärrystä lhbtq-ihmisiä ja heidän tilannettaan kohtaan Meksikossa.

Doritos on myös aloittanut toisen kampanjan #PrideAllYear, kerättyään kuluttajilta heidän omia lhbtq-aiheisia kokemuksiaan.