Kalevala-korun keskiviikkona Facebookissa julkistamassa #Kesyttämätön-mainosvideossa nähdään erilaisia naisia elämän eri tilanteissa. Mukana on mm. transnainen ja naispari. Video on saavuttanut nopeasti suuren suosion ja sillä on jo 300 000 katselukertaa. Kalevala Koru kuvailee videota nettisivullaan seuraavasti:

Me uskomme maailmaan, jossa jokainen saa toteuttaa itseään ja unelmiaan sellaisena kuin on.

Markkinointi & Mainonta –lehden artikkelissa (17.05.11.) haastatellun Kalevala Korun toimitusjohtajan Riitta Huuhtasen mukaan idea kampanjaan nousi Kalevala Korun 80-vuotisjuhlasta ja yrityksen historiasta. Huuhtasen mukaan Kalevala Koru on aina ollut vahvojen suomalaisten naisten asialla, mutta ei ole sitä tuonut esille aiemmin. Hän uskoo myös ihmisten olevan väsyneitä joka puolella pursuavaan vihapuheeseen ja tästä syystä positiivinen video on saanut niin paljon huomiota.