Viimeisen parin päivän aikana on tullut kaksi täysin vastakkaista uutista. Alusvaatemerkki Björn Borg tiedotti julkaisseensa Venäläisessä lehdessä homopropagandan vastaista lainsäädäntöä uhmaten mainoksen, jossa brändi asettuu tukemaan tasavertaisia oikeuksia myös homoille.

Italiassa taasen kuohuu kansainvälisen pastabrändin Barillan yhden omistajan todettua radiohaastattelussa, että Barillan mainontaa ei tulla suuntaamaan homoille.

Vaikutaako homomyönteinen mainonta tai brändin edustajan homovastaiseksi tulkittava kommentti ostopäätöksiisi?

Ostatko mieluummin alusvaatteita esim. Björn Borgilta tai vieleä mieluummin runsasta homokuvastoa käyttävältä brändiltä, esimerkiksi Andrew Christianilta? Vaihtuvatko Barillan pastatuotteet nyt toiseen merkkiin?

Keskustele! Äänestä!

(Äänestää voivat vain qruiser.comin rekisteröityneet käyttäjät.)

{poll id=12685}